Eşimden bana nezle bulaştı, grip de olabilir emin değilim ateş falan yok. Burun akıntısı, hapşırık, boğazda hafif acı ve diş eti sızlaması. Ben kolay kolay hasta olmazdım doğumdan önce o yüzden hastalıkları tanımlamakta zorlanıyorum. Belli ki bulaşıcı bir şey.
Oğlum 70 günlük. Maske takarak emziriyorum, kucağıma aldığımda ya da bezini, üstünü değiştirecekken de maske takıyorum. Uzaktan sesleneceksem takmıyorum. Arada sanırım ürktüğü için ağlar gibi yapıyor mecburen kucağımdayken ya da oynarken maskeyi indirip burdayım annecim benim annecim falan deyip geri kapatıyorum maskeyi. Bu onunla bağlanma aşamamızda bir sekte yaratır mı? Beni yabancılayacak diye korkuyorum. Gerçi kucağıma aldığında sakinleşiyor maske ile de olsa ama yine de düşünmeden edemedim. Fikirlerinizi bekliyorum.