Merhaba konuda belirttiğim gibi 7 aylık oğlum yataktan düştü. Muhtemel kafa üstü düştü çünkü kafası kırmızı şişlik yok. Keyfi yerinde şuanda ama çok tedirginim. Düştüğünde baya ağladı ama baktığımda bir yerinde morluk falan yok. Doktora gitmelik bir durum mudur? Yaşayan varsa bilgilendirebilir mi?