Merhaba kızlar kızım 2 ay 19 günlük doğduğundan beri kundak yapamadım içim fena oluyordu kundaklayınca hem de kızım çıldırıyordu bi türlü alıştıramadım. Uykuları güzel gidiyor ama kendini uyandırıyor kolları çok hareket ediyor. Gece uyurken koynuma alıyorum kollarını tutarak uyutuyorum ama gündüz hep yanında yatamıyorum. Bu refleksler ne zaman geçecek bir de bu aydan sonra kundak olur mu kundak için ne önerebilirsiniz