sedaozdemir Oğlum 7,5 aylık, uyku eğitiminizi bitirdik. Bugün 9. günümüz ama hala da ağlayarak böyle uykulara geçiyor. Odasına giderken bile hemen mızlamaya başlıyor anlıyor. Ne kadar sürede böyle ağlamadan yatağına koyup mışıl mışıl uyuduğunu göreceğiz 🥺
Serapsfb Her bebegin farklidir sureci bende de durum oyle bazen kendiliginden bazen cok aglayarak geciyor mudahale ettigim durumlar oluyor sirtini sivazlayip sakinleştirmek gibi..atak haftasina da bakin derim