Kızlar kızım 18. Aya giricek 1 haftadır yüksek ateş halsizlik iştahsızlık var asla ağzına 5 gündür bişey koymuyor zorla versem bile . Şu dahi içmiyor . Bugün götürdüm kan rontgen temiz kulaklarda sorun yok boğazlarda temiz ama çocuğun ateşi düşmüyor ve bişey yemiyor burnu çok dolu .. doktor sadece grip dedi idrar istemişti bişey yemediği için vermedik.gozden kaçan bişey olabilir mi ne yapcgmi şaşırdım ateşini dusuremiyorumm