Merhaba annelerim hepinize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum hepimiz çok üzgünüz
Konuya gelicek olursak bebeğime ek gıda olarak kaşıkla birsey yedirmek neredeyse mümkün degil diliyle itiyor bende tecrübesiz bir anneyim lütfen nasıl yedirmem gerektiğini anlatır mısınız