Nesli92 Kızlar selam ; bu iki aşıyı dün yaptırdık bebeğimin acayip huzursuzluğu var, uyumakta güçlük çekiyor ağlıyor vs. vs. Aşı yapmış olabilir mi ? Bu iki aşıyı aynı anda yaptıran var mı ?
Dlshnn3 Nesli92 maalesef çok ağır geçen bir aşı aşıların en zoru diyebilirim 3 gün bile sürebilir bu durum
MeetJoeBlack Nesli92 ikisi aynı anda olduğu için ağır gelmiş olabilir. Bexsero zaten ağır bir aşı . Ateş huzursuzluk bacak ağrısı vs yapıyor. Bize hemşire demişti ikisini aynı zaman denk getirmeyelim tarihi ona göre ayarlayalım diye.