Geçenlerde eşimle kızımızın sırtında hafif bir tüylenme farkettik. Aslında sapsarı bir çocuk ama sırtında hafif siyah tüyler var hem korktum hem çok üzüldüm. Bu ayın sonunda 18 aylık olucak. Geçici birşey midir diye merak ediyorum. Aranızda aynı durumu yaşayan var mıdır diye sormak istedim