Su sesli falan tuvaletler var ben baya önce almıştım. Bezliyken oturtmaya falan çalışmıştım o zamanlar ama oturmadı dedim daha zamanı var anlaşılan. 32 aya geldik öyle böyle. O tuvaleti kullanıyoruz Bi yandan söyle iyi oldu kendi pantolonunu falan indirip yapabiliyor oraya . Aparat aldık dışarıda rahat ediyor . Aynı zamanda evdede bazen kullanıyoruz. Yani aparat lazım olacaktır. Evde olmasa bile disarda . Bol bol iç çamaşırı alın. Alt açma bezi alabilirsiniz gece önlem amaçlı altına serersiniz. Eğer sizde hazırsanız başlayın madem söylüyorsa. Çünkü bizim 2 hafta oldu hala bazen söylemediği olur . Yani söylemesi aslında asıl zaman alan şey. Eğer daha kolay oturur kalkarsa lazimlik alın bence . Bide kis olması aslında bir bakıma iyi. Yazın insanın bir ayağı dışarıda oluyor . En azından kışın her türlü evdeyiz. Tuvalet eğitimi çok uzamasa bile en azından bir süre evde olmayı gerektiriyor o da alışma süreci o yüzden ben iyiki kışın başladım diyorum.