papatyam-34 BdjsjzvzlaVg Düşük yapmadım kürtaj olmuştum 2ay korundum 1 regl dönemim geçti 2. De regl olmadım hamileydim ☺️
lceLady BdjsjzvzlaVg Cok gecmıs olsun. Yasamadım pek bilgim yok ama etraftan gordugum cogu hemen gebe kalabiliyor ama en doğrusu saglıklı bir gebelik için biraz daha beklenmesi siz yinede arastirin tabi
BdjsjzvzlaVg papatyam-34 yaa maşallah ne güzel banda kurtaj demişti ama bnmki 5 hastalıktır ve biraz düşmüştü kese parcalanmsti dedim kendi düşermiş dusedebilir dedi çok şükür öle düşürdüm bnde hiç bir sknt8 olmadı demi cnm 😀
lceLady BdjsjzvzlaVg aynne o yuzden sanırım hani allah korusun tekrarı olmasın diye sanırım. Daha saglıklı olsun diye Birde ben gebeliklerimi genelde yaz ayına göre ayarladım. 3 cocugumda yaz ayı haziran 🫢😃
Busra0101oo BdjsjzvzlaVg merhaba canm bende düşük yaptım daha doğrusu devlette öyle diyolar beta degerim düştüğü için ne kese ne kanamam olmadı agrimda çok olmadı öle senki nasl oldu