Bebeğim 5 ay 10 günlük oldu 3,5 aylıkken 4. Atağa girdi 2 hafta önce falan takvime göre atak bitti, aslında huysuzlukları da bitti ama hala geceleri çok sık uyanıyor. Önceden 2-3 kere kalkardı 2 aydır saat başı uyanıyor bu uyku düzeni düzelmicek mi ben çok yoruldum artık zombi gibi geziyorum bir de diş dönemi başladı acaba ondan mıdır 🥹 Ama diş olsa bir iki gün aşırı huysuzluktan sonra artık çıkması gerekmiyor muydu ya tüm damakları şiş bu arada