Selinsn Merhaba sevgili anneler bebeğim 4 ay 7 günlük erkek dün 4.ay kontrolümüze gittik kilosu 7550 boyu 66 cm ve baş çevresi 45 cm çıktı doktorumuz baş çevresi biraz önde onu takip edelim dedi benimde aklım ona takıldı bir sorun olmaz değil mi aynı şeyi yaşayan var mı acaba genetik olamaz mı
deniiiza Selinsn benim oğlumun başı da hep önden gitti. Ay sonunda 14 aylik olcak çok şükür hiçbir sorunumuz yok.genetik oluyo çoğunlukla. 4.ay başına baktım 44.5mis bizim de
MeetJoeBlack Selinsn 4.5 aylıkken 62 cm, 7900 kg ve baş çevresi 44 cm miş. Doktor normal diyor , 9. Ay kan tahlili yaptırmaya gittiğimiz doktor endişelenip ultrason baktırmıştı bir sorun çıkmadı çok şükür. Eşimin de kafası büyüktür .
EzgiFatihKerem Selinsn bebeğiniz biraz iri bi bebek maşallah ondan öyledir benim arkadaşımın bebeği de öyleydi bebeğimle aralarında bi hafta var o çok iri duruyordu kafası da büyük çıkıyordu takip ediyorlardı ama şimdi normal iri olduğu içindir merak etmeyin
Selinsn deniiiza oh içim rahatladı biraz teşekkür ederim zaten anne karnından beri başı büyük diyordu doktorumuz sanırım genetik bizim de
deniiiza Selinsn evet bizimde anne karninda büyüktü. Genetiktir çok büyük ihtimal. Bizim ki dayısına çekmiş kardesimde öyleydi. Yine tabi doktor takip etsin ama içiniz rahat olsun genetiktir