Moms22 Merhaba anneler bebeklerinize un ne kullanıyorsunuz hangisini tercih ediyorsunuz acaba birde kıyma bebeğim 7 buçuk aylık 😌
Eses26- Moms22 Ben pirinç unu weriyorum muhallebi olarak yapıyorum içine bebe bisküvisi bi çay kaşığı kadar da tahin katıyorum doyuruyo
fotti @Moms22 Merhaba, daha unlu bir şeye geçiş yapmadık o yüzden burada bekliyim ama kıyma olarak kuzu kıyması dedi doktorumuz iki kere çekilmiş.
Masal_20 Kızlar benimde kızım 7 aylık ama ne verecegimi bilmiyorum acıkcası muhalkebi tarzı asla bişi yemiyor önerisi olan varmı
Eses26- Portakalcicegiii Niye sağlıklı olmasın ki önceden mama mı warmış ben hep pirinç unu mama yemişim gayette sağlıklıyım armudun sapi üzümün çöpü dersen bu zamanda herseyin içinde katkı maddesi yorumunuz biraz saçma olmuş