Dilekipek Merhaba bebeğim babasında 10 dk da uyurken bende sürekli kendisini atıyor omuzuma asla yatmıyor emmek için sürekli direniyor benim uyutmam en az yarım saat 1 saat sürüyor sizce neden bu şekilde davranıyor ? 1 yaşına 10 gün kaldı.
Fatmaaliyar Dilekipek bebekler annesini kullanılmış benim oğlum da ben dışında herkes gayet rahat uyutuyor ama bana gelince bir kıyamet kopuyor.
gonulsenligim Dilekipek 5 ay 7 günlük oğlum var babasinda hemen uyumasa bile kucağında sakince duruyor ve uyuyor babası da nispet yapar gibi bak nasıl uyuttum diyor 😄
Babybloom Dilekipek bizde de durum böyleydi. Şimdi 2buçuk yaşında hala ananesi ve babası benden kolay uyutuyor. Eğer evde ben varsam sürekli bi mızmızlık anne korktum gel anne susadım gel. Nazları bize geçiyor
gkbyza gonulsenligim aynı senaryo bizde de mevcut 😅 olsun ben de bahaneyle dinleniyorum al sen daha güzel uyutuyorsun diyerek 🤭
Yusufff-41 Dilekipek bizde aynıyız canım babasında hemen uyur evde ise eşim uykuları uzun olur o yoksa az uyur kıpır kıpır direnir uykuya babası gelince on dakikaya dalar hani uyumuyordu çocuk hemen kalkıyordu bak ne güzel yatıyor diyor anlayamadım ben vardiyalı çalışıyor benim için çok iyi oluyor