Merhaba anneler; 2 ay 20 günlük bir bebeğim var. 2. Ay aşılarından sonra her gün kaka yapmamaya başladı. Doktorumuz 10 güne kadar kaka yapmaması normal dedi. Fakat 2 gün yapmasa ağlamaktan ıkınmaktan ne uyku uyuyor ne de emiyor. Doktoruma tekrar yazdım önermiyorum ama duphalac kullanabilirsin dedi. Minik çay kaşığıyla verdiğim zaman 1 saat içinde yapıyor rahatlıyor. Fakat ilaca alışmasını bağırsaklarının tembelleşmesini istemiyorum. Bu yüzden vermiyorum ama bugun 3. Gün ve uykusunda bile inliyor. Kendi doktoru haricinde acile de götürdüm herşey normal diyor. Var mı böyle durumla karşılaşan ne yol izlediniz? Bugun özellikle duşun altında emzirdim karnına sıcak su tuttum belki yapar diye ama yok.