Jftjj Kızlar kızım 3 aylik be boyu 53 cm internetten arastirdigimda ortalama kız bebek boyu 59 cm diyor bizimki çok mu geri yoksa genetik mi acaba sizlerin bebeklerin boyları ne kadar
pasaklisinkukuli Jftjj sizin ve eşinizin boyu kısa mı kısaysa genetik olabilir kaç cm doğdugu da önemli
Zeyzey93 Jftjj benim ve eşimin de boyu kısa kızımın boyu 57 cm doktor iyi dedi ama her çocuk farklıdır kıyaslamamak lazım bence
eylulsmom97 Jftjj valla 3.ayda 62 cm ölçülmüş 4.ayda 61 ölçüldü 😵💫😵💫 2.ayda 55 cm ölçülmüş. yanlışta ölçüyolar.
Defnecik23 Jftjj aslında 53 gerçekten kısa büyük ihtimalle genetiktir. Bir de ayda en az 2 buçuk cm uzaması önemli yani çok kısa doğduysa sorun yoktur kaç cm
Azra41 Jftjj söylesem mutlu mu olacaksın? Kafaya takicaksin sonra niye benimki böyle diye ne gerek var annesi ya boyl şeylere ..
pasaklisinkukuli Jftjj canım 13 cm uzamış maşallah uzaması cok güzel 50 cm doğsa az uzamış dersik ama bildiğin uzuyor bebişin maşallah ikiniz de kısaymışsınız da cok normal
DuyguBarlas Benimki de 3 aylık erkek doğduğunda 50 cm idi ilk ay 55 ikinci ay 57 buçuk bu ay da 58 buçuk geldi 1 cm uzamış sadece normal mi sizce, erkek bebek boy ortalamasının altına düştü bir anda önde giderken