Kızlar 1.5 yaşında oğlum ve 1 aylık ikizlerim var biri kolik çok fazla ağlıyor göbek fıtığı oldu o yüzden doktora götürdüm kesinlikle ağlatmamakta dikkat edin çok fazla çıkmış dedi o yüzden çok acil elektrikli anne kucağı arıyorum sadece salladıgımda susuyor malum sıfırları çok pahalı elinde olup uyguna verebilecek var mı ? Lütfen