Kızlar selam 45 gğmlğk anneyim ve ilk günlerde başlayıp hala geçmeyen göğüs ucu yaralarım var. Lansinoh, garmastan, Fito bacoderm karışımı, madecasol, zeytinyağı hepsini kullandım ama fayda etmiyor. Artık bebişim emerken göğüs ucumu gıcırdadığını hissediyorum her emzirme ağlamamla başlıyor. İlk zamanlar göğüs ucum olmadığı için silikonla emziriyordum yaralar öyle başladı şimdi silikonsuz emiyor asla geçmiyor önerisi olan varsa hızlı bi şekilde yazabilir mi lütfen yarık resmen. ( Gümüş kapak demeyin o kadar para veremem maalesef)