Kızlar merak ettiğim bir konu var , 19.haftalık hamileyim.Bebeğim doğduktan sonra özel sağlık sigortası yaptırmak istiyorum..
Şuan kendi sağlık sigortam Allıanzdan
Bebek doğunca onu da aynı sigortadan mı yaptırmam gerek yoksa başla sigorta yapabiliyor muyum?