Arkadaşlar merhaba
Kızım 21 aylık rahatsızdı hışıltılı bir ses balgamlı öksürük vardı 2. Gün gayet iyidi gündüz. Akşam olduğunda ben takviye olsun diye bir çok şeyi aynı anda verdim.
Andız macunu verdim 30 dk 45 dk sonra yaklaşık
Bunların hepsini aynı anda verdim çok malım :
Grinntuss şurup
Çörek otu yağı yarım çay kaşığı ağızdan/ birer damla burundan
Zencefil zerdecal bal karışımı
Dut ve keçi boynuzu pekmezi
Bunları verene kadar iyidi içtikten sonra ağzını göstermeye başladı nefes darlığı baş gösterdi dakikada 45-50 arası olmaya başladı sabaha karşı hastaneye gittik. Virüs kaynaklı dedi ama ben bunlardan olduğunu düşünüyorum. Ventolin 3 doz 15 dk arayla verildi.
Devam etmem gerektiği söylendi.
Ventolin etkisi geçince tekrar gelebilir mi acaba solunum güçlüğü ? Bilen yaşayan var mı ?
Ventolin yerine ne yapılabilir ? Normalde hastalıkları çok kolay atlatır kızım ve hiç ilaç kullanmadık bugüne kadar. Kullanmak istemiyorum.
Bir daha da aynı türden şeyleri aynı anda asla vermemeyi çok kötü bi tecrübeyle öğrendim ne kadar bilinçsizce yaptığım bişey oldu.