Bebeğim tam 6 aylık oldu bir haftadır günde 1 öğün olacak şekilde yoğurt verdim başka birşey vermedim 6 ayı bekledim. Şimdi sebzelerden falan başlayacağım ama günde 1 kere mi vereceğim ek gıda? Yoksa 3-4 kere falan mı? Eğer bir öğün vereceksem kaç aylık olunca öğün arttıracağım? Bide su olayı var. Günde tahminen kaç cc su içmesi gerekiyor hani susuz kalmaması için? Hiç vermedim ek gıdaya başladığım için vermek istiyorum.