Ben tüp bebek transferi oldum ocak ayının 24 ünde. Şükür pozitif gördük. Üzerinden neredeyse 20 gün geçti transferin ama dün başlayan bir ağrım var afet olacakmışım gibi. Su an memleketteyiz doktora gidemiyorum ama korkuyorum biraz. Normal hamilelikte veya tüp bebekte bu durumu yaşayan var mı?