tahira05 bende bunu öğrenmeye çalışıyorum kilo çarpı 150 yazıo ama 2 aydır az içiyor emmediği için sağıp veriyorum kolay ölçüm yapabiliyorum 500-550 cc içiyor doğum kilosu 3255 ti dün 7800 küsür çıktı normale göre fazla ama dr mama ver dedi ama vermicem içecek olsa sütü içer ya da mamayı sewer sütü bırakırsa diye korkutorum sizinki ne kadar içiyor