Ebru0604 Arenimo tek doktor yok onun için baya yoğun diyemem . Hastaneye gidiyorum ama cocuk doktoruna gitmiyorum nöroloji bölümüne gittim gördüğüm kadarı ile aşırı yoğunluk görmedim öğleden sonraları daha sakin