Merhabalar bebeğim bugün itibariyle 10 günlük oldu. İlk günlerde sütüm sezeryan olmama rağmen çok geliyordu o da az emdiği için hep boşa akıyodu ama şimdi o kadar çok emmek istiyor ki memem dolmuyor emziriyorum yatırırken bidaha istiyor mama takviyesi de veriyorum acaba benim kokumu mu istiyor diyorum birlikte yatıyoruz ama yine aynı şey. Kilo alımı çişli bez sayısı vs çok iyi. Yakın zamanda sarılık atlattığımız için sürekli emzirmeye çalışıyorum ama 20 dk da yine istiyor ne yapmalıyım gerçekten çok yoruldum :(