Stass Kızlar 3 yaş çocuğunuz kendi oynuyo mu valla bezdim artık sabah kalkıyo akşama kadar benle oynamak istyo bi dk kendi oyalandığı yok valla kafayı yicem artık.zaten 3 aya da kardeşi olcak böyle napcaz bilmiyorum o zaman zaten oynayamıcam
Rkyyksl Stass Tam bizi anlatmışsınız tek başına oynamıyor benimle oynarsa uzun süre oynuyor ama kalktığım zaman asla oynamıyor
Stass Karaaslan2 avm de uzak hergğn zaten götüremem ki 😞biraz kendi ıynasa problem olmcak aslında bu mu böyle yoksa diğer çocuklar da aynı mı bilmiyorum
gktgbsr Bizdede durumlar aynı Mart’ta tam 3 yaş olacağız .. oyun oynamak için uykuyu bile terkettik artık çok zor uyuyor 🙄