Oğlum 5 aylık dün farkettim altını açtım öyle uslu duruyor diye daha sonra pipisinin ucunu farkettim ileri sıyırdım içinde beyazlık vardı dr a götürdük acile yağ bezesi dedi batikon sürdü bişey yapmayın en kısa zaman da sünnet ettirin dedi ama dr hiç ilgili ve bilgili değildi bence daha bir sürü soracak sorum vardı hiçbirini soramadım kaçar gibi odasına gitti hemen. Başına böyle bir şey gelen var mı