Tuba_engn Seydaaa5 Ben 1 yaş öncesi ek gıda da. Sabah kahvaltısına eklerdim. Püre karışımına (blw yapamadık biz)
Birberenannesi Seydaaa5 zaten midesi minicik daha suyla doldurmuyorum midesini. 1 yaşından sonra falan meyve suyu gibi verilebilir ama şuan çok küçük.