Arkadaşlar ikidir bebeğime yaptığım kekin, böyle mavimsi siyahımsı oluyor bazı yerleri. Bu neden olur yumurta mı bozuk acaba diyorum ama kokuda tatta bir şey yok. Öyle olsa sanırım anlaşılır. Ama endişe ettim yedirip yedirmemekte. İçine bizim yediğimizden normal kekten farklı vanilya özütü, yulaf unu koydum. Acaba vanilya özütü mü böyle yapıyor bilen var mı acaba?
https://www.hizliresim.com/iqovulz