pasaklisinkukuli Salonda falan nerde yatırıyorwunuz dahaxa oturamıyor ben beşik salıncakta(genellikle), kucakta bazen yatakta bazen pusette(iş yaparken)
Hndealnathn İlk 9 ay anne yani beşik vardı gündüz salonda küçük beşikte yatardı gece yatak odamdaki besigine koyardım 9 aylık olduktan sonra beşikten kalktığı için direkt yatak odamdaki büyük besigine koymaya başladım artık orda yatıyor gündüzde gecede
pasaklisinkukuli Hndealnathn ev dubleks gündüz uykularını yatak odasında yaptıramıyorum yanında olamıyorum diye o yüzden hamak beşikte uyuyo gündüzleri
Hndealnathn pasaklisinkukuli kalkana kadar hamak besige devam edebilirsiniz kalkmaya başlayınca o zaman bir park beşik alın madem gununuz en çok nerede geçiyorsa oraya kurarsınız en azından tehlikeli olmaz bebek için