gamzearass Kızlar hangi oto koltuğunu kullanıyorsunuz? Oto koltuğu alırken nelere dikkat etmemiz lazım? Yoyko’nun oto koltuğu indirimde. 4 bin tl’den 2800 düşüyor. Kullanan var mı? Yorumlarınızı bekliyorum.
Mom098 gamzearass yoyko alacaktım ama uni baby aldım. Taş gibi bir koltuk. 360 derece dönüyor Avrupa standartlarında yapılmış. İsofix var çok memnunuz
Asyaveannesi04 gamzearass besafe düşündük ilk sonra arkadaşım dediki niye o kadar para veriyorsunuz unibaby aldık çok memnunuz isofixli 360 derece dönüyor tam bir fiyat performans ürünü
Egiskom Ben besafe aldım bütçemi aşıyordu ama iyisi olsun uzun süre kullanacak dedik. Kalitesi çok iyi, adac testinden geçmiş bir de Yüksek olması hoşuma gitti henüz tam kullanamadık ama bebeğim 4.5 aylık şuan . 🌼❤️ isofixli 5.500 geldi indirimle
gamzearass Egiskom aynen araştırdım çok iyi ama pahalı geldi. 3 bin kadar ayırdık ancak. Teşekkür ederim yorum için❤️