Sevgili anneler hepinize merhaba, kızım 1 yaşında, son 2 haftadır geceleri rahat yatmak istiyor beşiğinde yatırdıgımda gece kalkıp cok içli içli ağlıyor şimdi bizim kendi büyük yatağımızda yatırıyorum benle birlikte yatıyor. Ama yinede kalkıyor oturuyor gözleri kapalı bir şekilde, bagırıyor tekma atıyor durduk yere sonra uykuya dalıp gidiyor kendiliğinden. Ama çare bulamıyorum var mı bildiginiz birşey benim yapabileceğim