gltkntugce Emzirme döneminde artan saç dökülmesi sorununa çözüm bulan var mı? Neler kullandınız fayda gördünüz mü
Gzdzeynep gltkntugce 5. aydan sonra azalıyor dökülme ben başka birşey için dermatoloğa gittiğimde söylemişti 5. ayda en yüksek dökülmeye ulaşır sonra azalarak biter dedi yerine yenileri de çıktı süreç doğal beslenmenizi sağlıklı yapın bikaç ay içinde dökülmenin azaldığını ve yeni saçlar çıktığını göreceksiniz. ben hiçbişey kullanmadım ve saç dökülmem de durdu eski gürlüğüne de kavuştu saçlarım
yellowmom8 gltkntugce benım yeni başladı 3 aylık olduk imom latte aldım hem saç dökülmesi için hemde süt için iyi olduğu söyleniyor fayda görürsem yazarım sizede yeni başladım kullanmaya
ceylanguller gltkntugce çözüm bulamadım dedem baya oluk oluk dökülüyor 5 aylık bebeğim ne zaman durur bu dökülme bilmiyorum
Gzdzeynep gltkntugce kalmazsın kalmazsın kimse kalmıyor doğum yapan bütün arkadaşlarım da aynı şeyi yaşadılar hepsinin saçlar eski haline döndü.
Pelopelo Ben doğumdan sonra üç ay demire devam ettim, Imom latte aldım ama yine de ikinci ay başladı, üçüncü ay kel kalacak kadar avuç avuç döküldü, Zuhal Albegate nin şampuanı biraz iyi geldi ama sanırım azalıyor yavaş yavaş 5.aya girdik.