Mavisbiri Ben de oğlum için anne yanı beşik kullanıyordum artık 6 aylıktan sonra Montessori yatak aldık. Şu an oğlum yedi buçuk aylık daha tututnup kalkamıyor ama yuvarlanıyor, ve iki kere yataktan düştü. O yatağın boş kısmına ne koyarsam koyayım itelıyor. Size tavsiyem montessori yatak alacaksanız kapısı olandan alın. Bizimki tutunup kalkmaya başlayacak galiba bu aralar Biz o yüzden bir tane park yatak alacağız. Yani ben Montessori yatağı tavsiye etmiyorum.