Hanımlar depremin ilk gününden beridir benim annem kizkardesim babam eltimgil iki görümcem ve biz hep bir aradayız okulun konteynerinde kaldık bir süre 4 gündür de görümcemin birinci kattayiz yere yakın olduğu için benim.ailem.uyumsuz yemek ye diyolar annem yok çekiyor kizkardesim yardım ediyor arada ama elinde telefon saç baş açık kalabalkta oturuyor üslup ta yok.bazen annem desen çocuklara tahammülsüz görümcemin.vs eltimin çocuklar var durmuyolar biraz seslice durun durun diyor yanımda yaptı Allah’tan. Bunu yoksa alınırlar kaynım annesinin evi diye çocukları almış gelmiş rahat edemiyor gibi benim evimde 3. Katta bir sorun yok evimde ama gidemiyorum kalmaya yatamam bir süre orda akşam olunca içim daralıyor benim yatamıyorum sabahliyom annemgilin evide afet evleri TOKİ Ler gibi yani babam gitmek istyor sıkılıyor kardeşim de bugünde yukarda kalalım da yarın bakariz diyor benim çocuklar durmuyor bir sürü çoluk çocuk birde ailemin uyumsuzlugu zaten iyi değilim napicam bilmiyorum eşimde eve çıkalım.diyor kalabalık olmuyor diyor yapamıyorum ben kendi evimizde olsa ailen kalsın gitmesin diyor of