gamze____34 sezeryan doguk yaptım 3 gun sut gelmedı mama verdık sonra sut gelınce kesmıstım 15 gublukken kılo almamıs sıtun yetersız dedı önce ıyıcr emzır sonra arkasından gunde 4 kez 60 cc mama ver dedı ben yıne cok zorda kalımca 30 verdım bazen hıc vermedım ısrarla emzırdım bazen 1 saat emzırdım 25 gublukken oo cok kılo almıs mamayı kes dedı 🤣 doktoru dınlesem 3 katına cıkardı herhalde sımdı de emmek ıstemıyor mamaya düştük yıne yerınde olsam mamaya sarılmaz ısrarla emzırırdım yapan bırı olarak souluyorum 2 saatye 1 50 dk emzırdıgım oldu uyandırdım uyudukca ıyıkı yaptım aldıgı kar oldu sütten