Merhabalar anneler 5.ayda taşımlarımız bitti 6.aya girdik doktorumuz sabah öğle akşam ne kadar yiyebiliyorsa şeklinde besle dedi ancak birçok sitede ve sorduğum annelerde 6.ayda sadece bir öğün şeklinde veriliyor dedi açıkçası kafam çok karıştı siz napiyorsunuz