Aydinda yim doğum yaptığım hastane bile parayla vermedi rapor.turkiye geneli heyet raporlarına soruşturma geldi diyorlar nereye gitsem. PaArtedi günü iznim bitiyor.calistigim okul o kadar uzak bir dağ köyü ki anlatamam yolu nasıl yapicam bilmiorum ven alamadim malesef