Bhrm16 babam vefat etti pankreas kanserinden , kendisi bilmiyordu benim şüphelerim vardı doktorlarda şüphe ediyodu tabi , bir türlü ikna olmadı doktora gitmeye 1 sene sonra vefat etti apar topar hemde . 1 yıl süreç içerisinde bir kaç kez karın ağrısı atakları dışında hiç şikayeti belirtisi olmadı ca_19 değeri ilk 45 çıkmıştı doktorlar büyük şüphe duyuyodu ama babam kabullenmedi tedavi vs olmadı . Sarılık vs geciriyodu 1_2 kez . Kilo kaybı iştah kaybı yaşanıyor son evrede . Ölümü çok hızlı ilerlemişti . 15 gün sürdü yatağa düşüp ağırlaşması ve ölüm süresi arası .. Kanser korkutmasın ,erken tanı ve tedavi ile her türlü imkan sağlanıyor. Benim babam hiç kabul etmedigi için bugün ben kimsesiz kaldım . Aklıma geldikçe kendime de ona da kizmadan edemiyorum. Ca_19 değeri zaten tek başına bir kanser anlamı barındırmaz , vücutta tümör kanser ve kitle olduğunda artış gösterir. Biyopsi sonucu önemlidir asıl olarak. Babam red ettiği için biz net teşhis alamadık hiç bir zaman. İlaç ve tedavilere rağmen kan değerleri yükselmiyodu yükselsede geçici oluyodu . Moral önemli, benim babam hiç aldırış etmedi hep gülümsemeye devam etti .. Ölürken bile .. Kusura bakmayın bizimki olumsuz bir hikaye ama anlatmak istediğim şey kanser gerçekten ablanizi yada sizi korkutmasın hepimizin yaşayabilecegi bir rahatsızlık. Önemli olan moral , sonrası tedavi . Umarım korkulan yaşanmaz , olsa bile dik durun oğlu da varmış rabbim ona bağışlar inşallah