Selam arkadaşlar hepimize oncelikli olarak geçmiş olsun ben Hatay Antakya da yaşıyorum kızım 18 aylık ve biz depremden dolayı evimizden çıkmak zorunda kaldık yani ve asıl sebebe gelecek olursam benim kızım emmiyor yani sadece oynamak için kullanıyor ben bunu nasıl biraktirabilirim aşırı bağımlı sürekli olrak mememi açtırıp oynamak istiyor böyle bir durumda olan varmı aceba yani nasıl biraktirdiniz