Balkelebegi tadım dönemi zaten . Bir çay kaşığı kadar tadım yapsa yeterli çıkarsa da sorun değil. Benimki de öyleydi her gün bir çay kaşığı kadar verdim zamanla alışıyor. Su an onlar için ana öğün Anne sütü bu dönemde ek gıda Anne sütünün önüne geçmemeli. 1 yaşına kadar zorlamamak önemli. Zamanla damak tadlari alışınca kendiler istiyorlar yemek merak etmeyin her şey zamanla yavaş yavaş ilerler