Mamanın içinde su olduğu için su vermeniz gerekmez. Anne sütü alıyor zaten çoğunlukla o yüzden gerekmez diye düşünüyorum. Ki doktorlarda ilk 6 ay sadece anne sütü yada formül mama öneriyor. Erken su alımlarında yaşanabilecek sıkıntılar olabiliyor. Eğer yinede vermeyi düşünüyırsanız buradaki yorumşardan yola öıkarak değilde kendi doktorunuza başvurmanız gerekir. Çünkü her bebeğin gelişimi aynı değil en iyisini doktorunuz söyleyecektir zaten