Flamingom Sleepy 6 no bez kullanıyorum ama bulamıyorum pek stok baby turco 6 no kullananlar memnunmusunuz
elizabeth Flamingom şu an kullanıyorum kendi bezinden bulamadığım için aldım pişik ve koku yapıyor sürekli sızdırıyor 🤦♀️ Kilosuna da uygun aldım aslında ama pek beğenemiyorum baby turcoyu. Her zaman molfixten yanayım.
Flamingom edabolukbasi ya gerçekten mi 1 no kaç kilo suan acaba kilosuna göre oldugu halde küçük mü geldi
Flamingom elizabeth hiç molfix kullanmadım hangisini kullanıyorsunuz ben hep sleepy birtek 6-7 aylık olana kadar prima premium kullandım sonra hep sleepy külot bez bende memnunum ama fiyatlar hep artıyor kreş vs olunca bez yetişmiyor turco daha uygun
Newmom58 Flamingom molfix güzel aylardır kullanıyorum ben 5 numara 8 aylık oğlum 6 numaraya geçicem yavaştan sızdırma yapmıyo ben memnunum
elizabeth Flamingom molfix 6 numara külot bez kullanıyorum ben de. Arada indirim görürsen başka marka alıyorum ama pişman olup molfixe geri dönüyorum. Sleepy hiç kullanamadım zaten nerdeyse alerji ve pişik yaptı.
Flamingom kubra2608 nereden alıyorsunuz peki en uygun yer nerelerde getir gibi yerlerden alayım diyorum kargo vs sıkıntı olur diye
Flamingom Asyaayaz1 nereden uyguna alıyorsunuz genelde antepden geliyor kargo sorun olur diye getir gibi yerlere bakıyorum ama pahalı
Asyaayaz1 Flamingom trendyol yada hepsi burada indirimleri takip ediyorum bu ay hepsi burada 2. Ürün 1 tl kampanyası vardı trendyola göre 40 tl fark vardı arada o şekilde aldım trendyoldan flaş indirimleri vs takip edin
elizabeth Flamingom hepsiburadadan ve ya trendyoldan alıyorum o an hangisi daha uygunsa bazen migrosta güzel indirim oluyor
Levozge Flamingom ben yenidoğandan beri kullanıyorum, sleepy ile aynı bence emiciliği vs. Molfix de güzel
BE2020 Baby turco 27 aylık oğlum için kullandım hiç memnun kalmadım gece ve gündüz de sızdırdı bir buçuk saat te bezini sürekli değiştirmeme rağmen
BE2020 Şu an MOLFİX bantlı bez kullanıyorum 27 aylık oğlum için hiçbir şekilde gece gündüz sızdırma yapmıyor 👍