Dlk55blt-rdvn kendimi çok beceriksiz ve yetersiz hissediyorum ne eğitim vermeye ne de başka bişeye mecalim yok işe başlayacağım ama başlayamadım bakıcı bulamadığım için görüşmeye gittiğimizde okadar çok ağladıki kadın kabul etmedi tabiki güvenilir biriydi de hatta bana Allah sana sabır versin dedi. Bebek arabasıyla gezdireyim diyırum kavga kıyamet mümkün değil kucakta taşısam bi müddet sonra hem ben yoruluyorum hem o sıkılıyor yine ağlıyor okadar çok bunaldımki ailemden uzakta gidecek kimse de yok eşimin ailesi var ama yok gibi ,dışarı çıksak daha beter olup eve koştur koştur geri dönüyorum uyku zaten yok kendimi sürekli motive etmeye çalışıyırum ama o da bi süreliğine sonra yine çöküyorum çok özeniyorum bebeği biraz daha sakin mizaçlı olanlara , benimkini görünce kesin bi derdi var hasta bu çocuk neden bu kadar ağlasınki diyorlar ama doğduğundan beri böyle bu çocuk