Kızım 2 buçuk yaşında kumral bi çocuk. Ama saçlarının arasında sarı renklerde var. 2 gündğr dikkatimi çekti kirpik dipleri sarı kirpikleri kahverengi. Yani diplerindeki bu sarılık normalmi. Hepsi değil ama bazı kirpikleri böyle. Diğer kızım esmer olduğu için görmedim böyle bişey. Sarışınlar da mı oluyo böyle.