Arkadaşlar bebegım 6 aylık olacak 4. Aydan beri başkasının evine gıdınce bi 10 dk sonra kıyameti koparıyor sürekli ağlıyor öyle böyle değil hafta bir dışarı çıkarız bazen daha fazla dışarı çıkınca genelde bebek arabasında uyuyor yanı dışarda öyle ağlamıyor ama farklı bi eve gıdınce çok ağlıyor neden böyle yapıyor acaba ne yapmam gerek lütfen yardımcı olun korkuyorum başka yere gıtmeye