Koray Kızkar 20 gündür sağ elimde uyuşma var karıncalaşıyor ve agrıyor emar ve tomografi çekildim kan testide yapıldı şimdi emg istiyırlar sinir sıkışması için elektirük verşcekler elime çok korkuyorum yaptıran varmı böyle bişeyi