Ogretmen_anneeee Bebeğimi 6 aya kadar küvette yıkadım. Sonrasında vakumlu oturmakta banyo da yıkamaya başladım . Suan da 14 aylık ve oturmak istemiyor cok aglıyor banyo olurken . Sizler bu aylar da nasıl yıkıyorsunuz bebeklerinizi
melegim71 Ogretmen_anneeee kızım 18 aylık olacak grnelde oturma odasinda kuvette yikarim oturur genelde hic kalkmaz oyle oyuncak koyarim icine bikac tane onlara bakasiya yikamis oluyorum zaten banyo yapmayi sevmoyoruz biz kalkmaz ama aglar oyuzden oyuncak koyarim isine belki isine yarar
whitechocolatemochaa Ogretmen_anneeee 2,5 yaşına kadar oturağı kullandık sonra kızımda istemedi vakumlu kaydırmazlar var paspas şeklinde onlardan aldım oturuyor yada ayakta duruyor
kahvekokusuu Ogretmen_anneeee duşa kabinde ayakta o bir ileri bir geri koşardı bende yikamaya çalışırdım 🤭
Mrvll Ogretmen_anneeee bende soyunup kucağıma alıp yıkıyorum.🤷 Eline ördek veriyorum oynuyor. 10,5 aylık.
Egiskom Bende küçükken hiç oturmazmışım annem söylüyor ayakta anca duruyormuşum 😂 Ama kayar falan Allah korusun kaydırmaz birşey koyup ayakta yıkayabilirsiniz
sarmaliklahana Ogretmen_anneeee banyoda bazen küvetine köpüklü su yapıyorum 10-15 dk oynuyor sonra normal yıkayıp cıkarıyorum. Ama hava cok soğuksa normal ayakta yıkayıp cıkarıyorum 17 aylık kızım
asiltonunmommysi Ogretmen_anneeee 17 aylık hala banyo oturağında yıkıyorum. Islanınca yapışan oyuncaklar vardı onlardan aldım bide toplarını koyuyorum önüne duşakabinin giderini kapatıyorum su doluyor. O öyle oynarken yıkıyorum
Deletedmom_75 Tweetyy havlu koyuyorum oturmak ve kizimi yikamak hayal bile edemedim ortalik yangin yerine döner 😑
Tweetyy Deletedmom_75 ahaha benimki 14 aylık oturuyor valla hala. Normal banyo küvetinde yıkıyorum dolduruyorum küveti hem oynuyor hem o vakumlu oturakta oturtuyorum. Ama bı kaç aya kalkmak isteyecektir tabi. Suyu çok seviyor ama su görünce hemen teslim yat desem yatacak o derece 😂
incitanem3 Ogretmen_anneeee oturmaya korkuyor 8 aylık filede küvette yıkıyorum doğduğundan beri tek başıma yıkadım
oglumubeklerken Ogretmen_anneeee 14 aylık benim oğlum da, 1 yaşından beri banyo oturagina oturmak asla istemiyor, duşakabinin içine 2 kat bir havlu serip üstüne oturtuyorum, banyo oturağında otururken nasıl yıkıyorsam aynı şekilde yıkıyorum havlunun üstünde
BabyIron İlk banyosunu sadece küvette yapmıştım sonrasında ya ben ya babasıyla birlikte kucağımızda giriyor. Şuan 11 aylık ve hala birlikte yapıyoruz. Böyle olunca suyuda çok seviyor yüzünün yıkanmasını özellikle çok seviyor. Hem güzel vakit geçirmiş oluyoruz hemde güven içinde banyo yapmış oluyor
zeynep321 Ogretmen_anneeee Benmki de 13 aylık kesinlikle oturmuyor ağlıyor .biz çözümü hep beraber banyoya girmekte bulduk😅babasıyla giriyorlar birbirlerine sariliyorlar bende yikiyorm öyle duruyor
Hndealnathn Ogretmen_anneeee 6 ay küvette 1 yasa kadar kucağımda banyoda 1 yaş itibariyle artık düşmeden kaymadan ayakta durabildiler ayaklarının altına kaymaz paspas koydum bacaklarıma sarıldılar ayakta öyle yikadim 2 yaşta zaten daha rahat şekilde duş aldırdım ben oğlumu yikardim oğlum arabalarını yikardi mesela şimdi kizimlada da artık rahat oluyor 23 aylık ben onu yıkıyorum o bebeğini ya da plastik hayvanlarını yıkıyor ayakta durup