Hilal_34 doğduğu gün hastanedeyken kayınvalidem vermişti kızıma emzik. Sonraki süreçte de sadece uyuyacağı zaman verdim, karnının tok olduğundan emin olduğum zamanlarda. Yine de gündüzleri genelde göğsümde emerken uyuyordu. 10-11 aylıkken uyuyacağı zaman ağzından atmaya başladı bir daha da istemedi emzik
Bebeğiniz daha çok küçük bu arada. 2 saatte bir emmek istemesi çok normal. Güzel emip doyduğundan emin olduğunuzda yatırıp emzik verebilirsiniz. Ama yine 2 saat sonra emzirmeniz gerekir