Imau eğer sizi doğum iznindeyken cikartirysa yüklü bir tazminat alırsınız öbür türlü de kendi cikartiyorsa sizin bütün haklarinizi ödeyip çıkışınızı vermek zorunda doğum izniniz bittiginde ise gidin kesinlikle işten çıkartıldığınıza dair yazılı bir tebligat alın bu tebligatı özellikle okumadan imzalamayın eğer bunu kabul etmezse notere gidip ihtarname çekin doğum iznindeyken işten çıkartıldığım.telefonla bildirilmis işlemler için işyerine gittiğimde işlem uygulanmamıştır diyerek ihtarname çekin sonraki süreç hukuki oluyor zaten hakkınızda hayırlısı olsun